Usein kysytyt kysymykset
Palvelu lähtee liikkeelle asiakkaan tarpeiden kartoituksesta. Voin auttaa suunnittelussa, oikeiden laitteiden valinnassa, asennuksessa, automaatioiden toteuttamisessa sekä käytön opastuksessa. Työ voidaan tehdä joko paikan päällä tai etäyhteydellä.
Palvelua on saatavilla suomeksi, viroksi ja tarvittaessa venäjäksi (venäjän kielellä tarjotaan perusasioihin rajattua tukea).
Sopimus voidaan tehdä sähköpostitse. Tilaus ja asiakasviesti, jossa asiakas hyväksyy työn sisällön ja hinnan, katsotaan sitovaksi sopimukseksi.
Toimitusaika riippuu projektin laajuudesta ja ajankohdasta. Pienet etäprojektit voidaan tehdä nopeastikin. Suuremmat asennukset aikataulutetaan yhteisesti asiakkaan kanssa.
Kyllä. Palvelu on kotitalousvähennyskelpoinen, kun työ suoritetaan asiakkaan kotona tai vapaa-ajan asunnossa. Kotitalousvähennyksen piiriin kuuluvat laitteiden asennus, käyttöönotto ja opastus. Huomaa, että laitteiden hinnat ja etäpalvelut eivät kuulu kotitalousvähennyksen piiriin. Laskutus tapahtuu ukko.fi -palvelun kautta.
Tietosuojaseloste on saatavilla sivuston alareunasta löytyvästä linkistä. Asiakastietoja ei luovuteta ulkopuolisille ilman lupaa. Laskutustiedot välitetään vain ukko.fi – palveluun.
Tavoitteeni on aina tyytyväinen asiakas. Jos jokin ei toimi odotetulla tavalla, pyrin korjaamaan tilanteen mahdollisimman pian. Reklamaatiot pyydän tekemään 14 päivän kuluessa työn valmistumisesta sähköpostitse info@amsmarthome.fi
Ei tarvitse. Palvelu on suunniteltu myös asiakkaille, jotka haluavat vain toimivan ja helppokäyttöisen ratkaisun ilman teknistä osaamista.
Pääpaino on Home Assistant -alustassa, mutta työssä voidaan hyödyntää myös muita ekosysteemejä, kuten Apple HomeKit, Samsung SmartThings, Tuya, Aqara sekä tarvittaessa Google Home. Autan valitsemaan asiakkaalle parhaiten sopivan ratkaisun.
Useimmiten kyllä. Riippuen valitusta järjestelmästä, tarvitaan jonkinlainen keskusyksikkö (hub) laitteiden ohjaamiseen. Home Assistant -järjestelmässä tämä voi olla esimerkiksi Raspberry Pi tai muu pieni tietokone. Apple HomeKit -järjestelmässä kotikeskuksena toimii HomePod, Apple TV tai iPad. Autan sopivan keskusyksikön valinnassa ja käyttöönotossa.
Kyllä. Suosittelen, että asiakas ostaa laitteet itse. En myy itse laitteita, enkä edusta valmistajia. Autan tarvittaessa oikeiden laitteiden valinnassa, mikä on hyvä tapa varmistaa ostettavien laitteiden yhteensopivuus ja toimivuus.
Kyllä, useimmat järjestelmät toimivat myös ilman internet-yhteyttä kodin sisällä. Erityisesti Home Assistant -järjestelmä on suunniteltu toimimaan paikallisesti, joten laitteiden ohjaus onnistuu, vaikka internet-yhteys katkeaisi. Etäkäyttö vaatii kuitenkin toimivan internet-yhteyden.
Käytämme tietoturvallista AnyDesk-ohjelmaa tai muuta sovittua etäyhteysratkaisua. Asiakas voi itse päättää, kuinka kauan etäyhteys on käytettävissä ja mitkä osat järjestelmästä ovat sen aikana hallittavissa. Etäyhteys voidaan poistaa milloin tahansa.
Ei aina. Laitevalmistajien, ohjelmistojen ja pilvipalveluiden muutokset voivat vaikuttaa järjestelmän toimintaan. AM Smart Home ei voi taata ikuisuutta – mutta suunnittelee järjestelmät vastuullisesti ja tukee tarvittaessa muutoksissa.
Luottamuksellisuus ennen kaikkea
Kaikki yhteydenotot ja asiakirjat käsitellään aina ehdottoman luottamuksellisesti.
Selkeä hinnoittelu ilman yllätyksiä
Saat tarkat tiedot kustannuksista ennen toimeksiantoa – ei piilokuluja.
Ei sitoutumista ensitapaamisessa
Maksuton alkukartoitus ei velvoita mihinkään – voit rauhassa päättää jatkosta
Saatat tavoittaa minut puhelimitse jopa 24/7
+358 40 441 4848
TAI